  • Data: 2005-12-28 16:04:43
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rotfl
    >
    > debile beda scigac tego kto im placi lapowki. :-))))))))))

    wlasnie sie dopusciles pomowienia, pytam ponownie masz dowod czy boli Cie te
    50 mld dolarow ?
    konretny dowod porposze, w jednym dwoch zdaniach.Ja sam wowczas zglosze

    > o pliku

    konrety

    > Juz od czasow Win 95 ma umowe z rzadem USA na szpiclowanie uzytkownikow.
    > Zadna tajemenica. Zmienia sie tylko poziom technlogiczny.

    not o jezlei umowa z zarzedm to chyba wyklucza nielegalnosc nie uwazasz?

    > Poeksperymetuj sam z tym samym malym plikiem pisanym w Wordzei i OO.

    nie, ty zarzucasz ty wykaz

    > nie ma takiej mozliwosci. Microsyf zmonopolowal rynek.

    znowu bezsenu pierdolisz, w najblizszym kiosku ruchu (w poslce) kpujesz
    linuxa badz OO, lub sciagasz ze srton ftp://sunsite.icm.edu.pl , www.ux.pl
    lub w najwiekszym internetowymsklepie ktry wspolpracuje z microsoft
    www.promise.pl (windows/linux itd)
    Mozesz mi powidziec na czym nrakmozliwosci polega? I nie skrzecz o
    notebooku, mozesz kupic takie i bez windowsa, to juz wola producenta w jakim
    systemem sprzeda.

    > Ktorym prawem?

    wskaz art ktory zabrania umieszczenia w pliku wygenerowanym prze program
    informacji o zrodle

    P.