  • Data: 2005-12-28 15:45:50
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: ronald <p...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > masz dowod? Konretny dowod, nie jakies artykuly, w jednym zdaniu.

    > a co mnie teraz sony interesuje? Jezlei posiadasz dowod to zglos
    > przestepstwo, moge Ci podac podstawe prawna,
    > zglaszasz na strobei www.policja.pl i gwaratuje Ci ze jezlei jest to prawda
    > szybko sie zakonczy bo nikt nie lubi byc szpiegowany

    rotfl

    debile beda scigac tego kto im placi lapowki. :-))))))))))

    > no i ? ale o czym teraz mowisz o pliku worda czy o samym programie?

    o pliku

    > moze wskaz konretnie w jakim edytorze otworzyles plik i co dokladnie on
    > zawiera (nei podajac czyjegos artykulu)

    Juz od czasow Win 95 ma umowe z rzadem USA na szpiclowanie
    uzytkownikow. Zadna tajemenica. Zmienia sie tylko poziom technlogiczny.

    Poeksperymetuj sam z tym samym malym plikiem pisanym w Wordzei i OO.

    > to nie skrzecz i kup taki jaki Ci sie podoba,

    nie ma takiej mozliwosci. Microsyf zmonopolowal rynek.

    > akurat fakt ze umieszczaja
    > informacje o oprogramowaniu i sprzecie jest
    > zgodne zprawem i prawidlowe

    Ktorym prawem?