  • Data: 2005-12-28 16:22:40
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dots4t$kbd$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > 150 zl to majatek? to jest holendarnie drogi soft? Wiekszosc masz tak w
    > okolicach 100 zl.
    Nie zrozumiałeś związku własnego pytania z moją odpowiedzią.
    Pragnąc ci to umożliwić odpowiem powoli, pełnym zdaniem: przykładem softu z
    którego użytkownik nie czerpie korzyści majątkowych (to z twojego pytania)
    są gry (to moja odpowiedź). Teraz powinno być ci łatwiej.

    > a ty zwyklym zadumanym w sobie chamem
    Mówi się "zadufanym", niedouku.

    > nie czuje sie obrazony
    I słusznie. Prawda, nawet bolesna, nie może być obraźliwa.

    --
    Jotte