  • Data: 2005-12-28 15:26:48
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, ze zawiadomia o vbraku prywatnosci.

    masz dowod? Konretny dowod, nie jakies artykuly, w jednym zdaniu.

    > Jak robi to wlasnie Sony pozwane za podobne szpiclowanie przy pomocy
    > nowych CD.
    > http://www.eff.org/IP/DRM/Sony-BMG/

    a co mnie teraz sony interesuje? Jezlei posiadasz dowod to zglos
    przestepstwo, moge Ci podac podstawe prawna,
    zglaszasz na strobei www.policja.pl i gwaratuje Ci ze jezlei jest to prawda
    szybko sie zakonczy bo nikt nie lubi byc szpiegowany.

    > buhahaha. Napisz prosta linijke tekstu bez szblonow i gazdetow w obu i
    > porownaj.

    no i ? ale o czym teraz mowisz o pliku worda czy o samym programie?

    moze wskaz konretnie w jakim edytorze otworzyles plik i co dokladnie on
    zawiera (nei podajac czyjegos artykulu)

    > Wole kupowac bez oszustw manipulacji rynkiem.

    to nie skrzecz i kup taki jaki Ci sie podoba, akurat fakt ze umieszczaja
    informacje o oprogramowaniu i sprzecie jest
    zgodne zprawem i prawidlowe