  • Data: 2005-12-28 15:09:43
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widac to po Twoim intelekcie. :-P

    > Jest duzo trudniej szpiclowac w programie tworzonym publicznie przez wiele
    > osob. Zbyt duzo ludzi patrzy innym na rece.

    a czegos ty oczekiwal, ze opulikuja kod zrodlowy?? buahahaa

    Czego nie da sie
    > pwiedziec o Microsyfie. To samo co w Open Office zajmuje polowe tego co w
    > Wordzie. Wiec co tam jest takiego ze potrzebuje dwa razy wiecej bajtow na
    > to samo? Nie liczac tajnego stempla z numerem procesora CPU autora z tylu
    > dokumentu.

    nie osmieszaj sie i przestan porównywać Office Microsoft do open office, bo
    to takjakby porownywac malucha(oo) do mercedesa(MS) przeciez to i to jest
    samochodem, ten dodatkowy kod do dotakowe funkcje, od h. sablonow,
    clipartow itd itd, .
    Kazdy program wprowadza gdzis tam w pliku ktory generuje informacje o
    programie ktory go stworzyl , w przpadku oprogramowania
    komercyjnego ma to na celu ulatwienie udowodneinia korzystania z nielegalnej
    wersji, jezeli Cie to oli to nie uzywaj pirata, albo zaplac za niego.

    P.