  • Data: 2005-12-28 14:53:17
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: ronald <p...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "ronald" <p...@w...pll> napisał w wiadomości
    > \

    > A czy ja temu przeczę? Ja tylko twierdzę, że linuks nie jest na razie
    > żadnym rozwiązaniem.

    > Domowemu użytkownikowi, takiemu jak ja w niczym to nie przeszkadza.

    Widac to po Twoim intelekcie. :-P

    > Nawet gdyby to była prawda, że pod linuksem nie szpiclują;)))

    Jest duzo trudniej szpiclowac w programie tworzonym publicznie przez
    wiele osob. Zbyt duzo ludzi patrzy innym na rece. Czego nie da sie
    pwiedziec o Microsyfie. To samo co w Open Office zajmuje polowe tego co
    w Wordzie. Wiec co tam jest takiego ze potrzebuje dwa razy wiecej bajtow
    na to samo? Nie liczac tajnego stempla z numerem procesora CPU autora z
    tylu dokumentu.