  • Data: 2005-12-27 04:02:52
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Gargamel [Mon, 26 Dec 2005 23:51:20 +0100]:

    > a chocia z by na tym że jest to jedyny system operacyjny
    > na rynku do komputera (pomijając topornego linuxa czy unixa

    Cholera, a ja regulanie przełączam się na Debiana i jakoś
    do tej pory nie zauważyłam żeby on nie istniał. A toporności
    to już mu kompletnie nie mogę zarzucić, pod KDE przyjemniejszy
    jest w obsłudze niż Windows.

    > jakie to dziwne ze nie zauważyłeś monopolu na rynku
    > systemów operacyjnych

    No nie zauważyłam. Owszem, widzę dużą przewagę M$, ale do
    monopolu to temu jeszcze kawałek brakuje.

    Kira