  • Data: 2005-12-27 20:02:52
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:doruuc$l0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > stary, na krzyż dwa systemy operacyjne i nie widzisz?

    no i, kto ma monopol, microsoft ?

    ze slownika jezyka polskiego pwn:

    monopol m I, D. -u; lm M. -e, D. -i (-ów)
    1. <wyłączne prawo do produkcji czegoś lub handlu czymś, przysługujące
    osobie, grupie osób lub państwu; przedsiębiorstwo mające takie prawo>

    sam udowodniles przed momentem ze microsoft nie ma wylacznego prawa do
    produkcji i handlu.
    "stary, na krzyż dwa systemy operacyjne"
    Mozesz bez zadnych przeszkod wybrac inny system, np macOS czy linux.

    > a czy prócz miski pod nosem i nocnikiem pod tyłkiem coś widzisz?

    widze ze nie posiadasz wiedzy na temat na ktory dyskutujesz, uzyles jako
    arguemnt monopolu
    microsoft faktu ze biblioteki ktorych moga programisci uzyc do pisania pod
    linuxa sa holendarnie drogie co jak pokazalem powyzej jest ewidentna bzdura,
    do tego sie nie ustosunkowales tylko zaczynasz mnie obrazac. Jaki masz w tym
    cel?

    P..