  • Data: 2005-12-26 22:51:20
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mozesz wyjasnic na czym polega w polsce monopol microsoftu ?
    > JNie pamietam zebym byl kiedykolwiek zmuszony do zakupu tego systemu, a
    > juz kilk akomputerow mialem.

    a chocia z by na tym że jest to jedyny system operacyjny na rynku do
    komputera (pomijając topornego linuxa czy unixa, choćby dlatego że jak ktoś
    chce coś do niego zrobić to musi zapłacić kosmiczną kasę za biblioteki, co
    wychodzi o niebo więcej od windy)

    a nie zastanowiło cię dlaczego nie powstają konkurencyjne systemy operacyjne
    na rynku? np: czemu polscy programiści niczego nie napisali? może są tak
    zajęci że nie mają czasu?

    jakie to dziwne ze nie zauważyłeś monopolu na rynku systemów operacyjnych,
    podpowiem że jest podobnie na rynku muzycznym, telefonicznym, itp.. itd...