eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-02-28 08:43:55
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2014 23:51, Budzik pisze:

    > To jak sobie poradzic z kims takim?
    > Oskarzony, ktory na kazda rozprawe przynosi zwolnienie lekarskie.
    > Jak twierdzicie, sprawdzic nie mozna, podwazyc nie mozna, zreszta nikogo to
    > nie interesuje.
    > Jak długo mozna w ten sposób przeciągać sprawe zeby ktoś sie tym
    > zainteresował?

    Jak widać w tym przypadku - 4 lata ;->

    Ale tak naprawdę tak ekstremalne przypadki, zwłaszcza w prostych i
    oczywistych sprawach karnych, to raczej wyjątek. Ale fakt, że to się
    ciągnie - zanim sprawa trafi na wokandę (pół roku to szybko), zanim uda
    się przepytać strony...

    Tak więc robienie jakiejś radykalnej rewolucji w tym przypadku
    zagroziłoby raczej uczciwie chorym niż stosunkowo nielicznym kombinatorom.

    Już więcej by dała legalizacja narkotyków, bo by odciążyła sądy. I
    zapełniła budżet... I zmniejszyła oficjalne bezrobocie...