eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-02-28 17:45:41
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Ależ chodzi. Pewnie, każdy może się poświęcić i doczłapać się nawet ze
    > złamaną nogą. Ale nie musi.

    Alez to nie jest propozycja dla każdego.
    To jest propozycja tylko dla tych najwiekszych pechowców ktorzy przez dwa
    lata chorują akurat zawsze wtedy kiedy mają rozprawe.
    ale powtarzam, nie wierze w takie zbiegi okoliczności wiec dla mnei to nie
    jest problem ludzi chorych.

    > I przypominam: każdy pretekst sugerujący gorszy kontakt z
    > rzeczywistością (środki przeciwbólowe) może być potem użyty do
    > podważenia wyroku. Czyli chcąc przyśpieszyć procedurę - możesz ją
    > dodatkowo wydłużyć.

    Jasne.
    Dlatego zalezy, jakiego typu jest to zwolnienie. Albo inaczej: za co.

    > Dodatkowo: ktoś mając zwolnienie lekarskie naraża się na kłopoty z ZUSem
    > łażąc po sądach kiedy jest formalnie chory i niezdolny do pracy. Takoż
    > kopiąc w ogórdku. Masz się kurować. Po to jest zwolnienie.

    Ależ nieprawda, Andrzeju.
    Wszystko zalezy z jakiego powodu jest to zwolnienie.
    Formalnie zwolnienie określa tylko czy delikwent może chodzić czy nie.
    Przykładowo mając zlamany palec o chodzenie do sądu żaden ZUS sie nie
    doczepi.
    Czy tez o kopanie ogródka, jeżeli mam zwolnienie np. z powodu kłopotów
    nerowych. (kopanie mnie odstresowuje)

    Co innego, jak zwolnienie wypisane np. na bole pleców...