eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-02-28 13:13:49
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2014 13:08, Marcin N pisze:

    > Złapali ich na gorącym uczynku, gdy obrabiali kolejny cel.
    >
    > Nie, nie przyszło mi do głowy, że byli niewinni.

    Formalnie do prawomocnego wyroku są cały czas niewinni.

    Co więcej to że coś obrabiali i zostali przyłapani nie udowadnia
    jednocześnie, że obrobili wcześniej kogoś innego (np. ciebie).

    Swoją drogą jeśli mieli dłuższą karierę, to może być to kolejny czynnik
    komplikujący/opóźniający - jeśli sprawa łączy
    kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt kradzieży na przestrzeni lat to nie
    wystarczy udowodnić jednego przypadku żeby skazać za wszystkie. A od
    przypisania winy dla każdego przypadku zależy możliwość dochodzenia
    odszkodowania od pokrzywdzonych/ubezpieczycieli. No i wysokość kary.