  • Data: 2009-06-18 20:18:43
    Temat: Re: Jest uzasadnienie wyroku mojej apelacji
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4a3a2885$1@news.home.net.pl...

    > No właśnie, tutaj jest chyba największy problem z porozumieniem.
    >
    > Tam nigdzie nie ma sformułowania 'komputer do którego miał dostęp', bokun też
    > nigdzie nie podnosił sprawy własności komputera
    > lecz jedynie fakt jakoby osobiście instalował programy.
    >
    > --
    > spp

    Nie jest to prawdą. Patrz chociażby apelacja
    http://www.scribd.com/doc/13672872/Apelacja?secret_p
    assword=2lf4ad6zb4hjzjxpnx4h
    "(...) Z faktu bowiem, e komputer znajdował sie
    w mieszkaniu oskaronego i na jego dysku twardym zainstalowane były programy

    komputerowe, nie wynika fakt, e instalacji ich dokonywał oskarony."

    "(...)
    Swoje gry dzieci instalowały sobie same na

    komputerze."

    "(...)Wydał na mnie radykalny wyrok 10 miesiecy pozbawienia wolnosci za to, e
    nie
    przymusiłem rodziny do okazania ich prywatnej własnosci,"

    "Powyszy obrazek z instalacji gry Robbo Millenium udowadnia, ile jest warta
    opinia

    biegłego sadowego G. ubryckiego, który oprócz wczesniej podwaonych bredni
    zeznał, e

    wskazane programy komputerowe nie były dołaczane do adnych czasopism w pełnej,

    komercyjnej wersji. Jak widac, gra ta została udostepniona w pełnej wersji dla
    czasopisma

    CyberMycha i została zakupiona przez one dla dziecka w kiosku,
    najprawdopodobniej za 9".

    zł.

    boukun