  • Data: 2009-06-18 20:32:32
    Temat: Re: Jest uzasadnienie wyroku mojej apelacji
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <r...@x...cy> napisał w wiadomości
    news:h1d4mr$hs0$1@news.ds.pg.gda.pl...

> [...]
    > pirackiego oprogramowania" lecz literalnie jest o nabyciu, pomocy w zbyciu,
    > przyjęciu oraz pomocy w ukryciu.

    > Przecież jest. Oskarżenie zapewne (znając takie sprawy, choć do akt tej nie
    > mamy wglądy) nie udowodniło zarzucanych czynów lecz przyjęło domniemanie winy
    > oparte o wnioskowanie "posiada, więc przyjął". O ile pamiętam wypowiedzi
    > boukuna i zbieranie na niego haków to posiada żonę i dzieci. Jeśli oskarżenie
    > nie udowodniło, że zrobił to oskarżony a nie inne osoby korzystające z
    > komputera, to zastosowało domniemanie winy na co zdaje się sądy obu instancji

    Dokładnie, pisałem wielokrotnie w swoich pismach procesowych, że zarekwirowany
    komputer był rodzinny.
    http://www.scribd.com/doc/13672872/Apelacja?secret_p
    assword=2lf4ad6zb4hjzjxpnx4h
    "(...) Z faktu bowiem, że komputer znajdował sie w mieszkaniu oskarżonego i na
    jego dysku twardym zainstalowane były programy
    komputerowe, nie wynika fakt, że instalacji ich dokonywał oskarżony."

    "(...) Swoje gry dzieci instalowały sobie same na komputerze."

    boukun