  • Data: 2009-06-19 13:13:00
    Temat: Re: Jest uzasadnienie wyroku mojej apelacji
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <u...@w...eu> pisze:

    > Jesteś antysemitą, skoro w swoim poście tak jawnie i bez ogródek
    > przyrównujesz żydów do zwierząt...
    > JaC

    Antysemitą jest ten który traktuje Żydów gorzej niż innych ludzi.

    Zaślepionym filosemitą jest ten który sugeruje że wynikające z jego
    własnej logiki przyrównanie również pozostałych ludzi (dla Żydów gojów)
    do zwierząt jest "już zupełnie nieliczącym się dodatkiem".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Ciche wody są najgłębsze.