  • Data: 2009-06-23 05:32:53
    Temat: Re: Jest uzasadnienie wyroku mojej apelacji
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Tu jest o żydowskiej tolerancji.
    www.rp.pl/artykul/323883.html?print=tak
    Można spróbować w tekście podstawić za słowa "Izrael" słowo Polska, za słowa
    "katolik" słowo żyd i wysłać prosto do New York Timesa - wrzask i plucie na całym
    "swiecie" ("świat" to trochę Nowego Jorku plus Hollywood) na Polskę i Polaków byłyby
    murowane.
    JaC

    -----

    > Jakkolwiek uważam za niepoważne wynajdowanie wszędzie spisków żydowskich i Twoją
    argumentację uważam również za nieuzasadnioną, to jednak trzeba powiedzieć jasno: ta
    sprawa może w sumie tylko potwierdzać Twoje tezy
    > No bo co jest obraźliwego tu:
    > W wypowiedzi z dnia 01.04.2006r. na forum internetowym oskarżony twierdził, że
    ,,światowe żydostwo" opracowało nową strategię, by zmusić Polaków do głosowania w
    najbliższych wyborach na wykreowaną przez nich partię chcąc w ten sposób dostać się
    do władzy.
    > Komentując aktualne wydarzenia w Świdnicy oskarżony opatrywał je komentarzami
    dotyczącymi żydowskiego pochodzenia miejscowych posłów, członków ugrupowań
    politycznych, wydawców gazet.
    > A tutaj:
    > W dniu 06.04.2006r. oskarżony w dyskusji z internautą o nicku ,,Pierre" twierdził,
    że każdy kto będzie oskarżał go o antysemityzm
    tak ochoczo