  • Data: 2009-06-23 11:31:34
    Temat: Re: Jest uzasadnienie wyroku mojej apelacji
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 19:34:29 +0200, Icek napisał(a):

    > no to wlasnie mi zawsze nie odpowiadalo. Moge nie lubic niemcow, wlochow,
    > ruskich czy anglikow. Ale jak nie lubie zydow to jest problem

    To kogo sobie nie lubisz to twoja sprawa (ja nie lubię ruskich).
    Ale świadomość społeczna uwarunkowana przez historię sprawia
    że między nienawiścią do Żydów i do innych narodowości jest duża
    różnica. Tak jak swastyka jest negatywnym symbolem faszystowskim
    mimo że gdzieś tam nadal jest używana jako pozytywny symbol
    szczęścia (czy jakoś tak).

    Henry