  • Data: 2007-08-06 10:49:25
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Steel pisze:

    > zapominasz ze jest jeszcze "odglos paszcza" :)
    > i nie tlumacz ze bedziesz mial glosno radio/CD puszczone...

    Pisałem o konkretnej sytuacji. Włączone światła mijania podczas
    dobrej widoczności co do zasady nie zwiększają bezpieczeństwa, a
    utrudniają dostrzeżenie w korku pojazdu uprzywilejowanego w sytuacji,
    gdy wszystkie samochody mają te światła włączone.

    Odgłos paszczą, czyli sygnał dźwiękowy, nie umożliwia rozpoznania
    dokładnie o który samochód chodzi.

    > ale po zmierzchu (czy w nocy) wychodzi na to ze wszystkie auta mialyby
    > status uprzywilejowania!

    Nigdzie nie pisałem, że włączone światła są jedynym wyznacznikiem
    uprzywilejowania.

    > O ile dobrze pamietam, w Polsce, byl przepis mowiacy o kiecznosci wlaczenia
    > swiatel mijania w tych przypadkach (po zmierzchu i w deszczu).
    > Wiec? czym wyroznialby sie pojazd uprzywilejowany wg Ciebie?
    > Tylko nie mow ze sygnalem dwiekowym (bo na razie twoim koronnym argumentem
    > byly swiatla mijania)

    Powtórzę się: "Pisałem o konkretnej sytuacji. Włączone światła

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz