  • Data: 2007-08-06 10:34:28
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:f96nng$uu4$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Weź połóż na jednej szali co najmniej większą szanse na uratowanie
    > czyjegoś, lub swojego życia a na drugiej szali to co cię jeżdzenie na
    > światłach kosztuje.

    Jezeli drogi beda dziurawe, beda w nich koleiny swiatla nic ci nie pomoga
    jak wpadniesz w poslizg. Jesli drogi i skrzyzowania beda zle oznakowane,
    zagapisz sie i znowu swiata nie uratuja Ci zycia. Brak pobocza spowoduje ze
    idące dziecko do szkoly zostanie oslepione a reakcja bedzie taka ze dziecko
    sie zatrzyma w miejscu i moze zdarzyc sie roznie. Mysle ze ja nieudowodnie
    ze swiatla przeszkadzaja a naukowcy tez nieudowodnia ze swiatla pomagają w
    bezpieczenstwie ale wkurza mnie fakt ze w naszym kraju wprowadzono ten
    przepis ktory nieobowiazuje w UE oprocz Czech i Norwegi a co najwazniejsze
    badania nie zostaly potwierdzone a nasze panstwo nas okrada wmawiając nam ze
    to dobra ustawa ktora poprawia bezpieczenstwo. Dodam na koniec gdyby ktoś
    miał wątpliwości ze w Norwegi jest obowiązek jazdy na swiatłach ponieważ
    jest to teren gorzysty w dodatku snieg potrafi lezec ponad pol roku, ale w
    Czechach to sie dziwie.