    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Date: Fri, 3 Aug 2007 15:09:23 +0200

    On Fri, 3 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > Od mgły to są przeciwmgłowe.

    Usiłowałem Cię powstrzymać przed wyciąganiem właśnie
    argumentu że "one mają być do mgły".
    Przecież w myśl Twojej tezy, takie światła RÓWNIEŻ BEZ
    MGŁY powodują wcześniejsze (dużo) zauważenie świecącego.
    Sama dobroć. Bo *podobno* jest to sama dobroć.
    A ty nie wiedzieć czemu narzekasz.

    > światła w dzień nie oślepiają... Nawet te podkręcone.

    Za to bardzo skutecznie maskują wszystko co nieoświetlone.
    Nie chcesz słyszeć o istnieniu pieszych.
    Przezornie ten kawałek nie pojawia się w cytatach.

    > Ano. Lubię jak wygodnie i bezpiecznie
    > mi się jeździ. Takie mam zboczenie.
    ^^

    A ci od "świecenia po oczach" mają DOKŁADNIE TEN SAM ARGUMENT, więc
    nie wiem czego się czepiasz.

    Ja dla odmiany czepiam się tego, że to że TOBIE się wygodnie jeździ
    nie może przesłaniać faktu że INNYM wcale nie musi wyjść to na zdrowie.

    Tyle, że usiłujesz zaprezentować logikę Kalego - "mi wygodnie to
    dobrze, co mnie inni obchodzą, a mi niewygodnie to źle, co sobie
    inni będą robić inaczej niż JA chcę".

    pzdr, Gotfryd