  • Data: 2004-05-03 11:27:45
    Temat: Re: Jazda bez zapietych pasow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:93ma901ia83vaa3d756b4ird4n4k0m2v1n@4ax.com...

    > Czy ktoś o to pytał (brak PJ) ? A może pominąłem jakiś list ?

    Nie Ty. Napisałem, że się odnoszę do całego wątku w tym miejscu. Artur
    ORŁOWSKI sugerował, że "Ale z nauką jazdy jest chyba inaczej. Przecież
    kursant nie ma prawa jazdy, a za to mandatu nie dostanie".

    > Jest na mojej stronie (adres w stopce).

    A, to mam w swoim bagażniku - bliżej.

    > Nie jest analogicznie w przypadku pasażera, a o tym napisałeś (że jest
    > podobnie).

    W takim razie poszedłem.
    Wróciłem. Nie masz racji. Odpowiednio odpowiadają za tu przypadki II.A.21
    i II.A.24. Tylko kwota mandatu zmniejszyła się do 100 zł.