    From: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jasko_Bartnik vs. 'ZTM' (do przerwy 3:0)
    Date: Sat, 29 Oct 2005 03:51:28 +0200

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <b...@j...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:156s162wo5ob5$.1aa18z4irt4at$.dlg@40tude.net...
    > Na zewnatrz do wejscia szykowalo sie trzech burakopodobnych panow.
    > Skorzane kurtki, wiek kolo 40-tki, dresowe spodenki i dziwne pakunki pod
    > kurtka na brzuchach. Wchodzac do wagonu jeden poszedl na tyl, drugi na
    > przod.

    Rozumiem, że pod kurtkami mieli czytniki?

    > (zupelnie przypadkiem :D) wyszlo na jaw, ze szanowny obywatel nie mial
    > wcale tej legitymacji a w kontroli nigdy nie pracowal.

    To skąd u niego czytnik???

    No dobra, ale to naprawdę byli przebierańcy?

    Kiedyś do mnie jeden taki podszedł z czymś zawieszonym na szyi,
    ale to "coś" było całe czarne (jak się później okazało -
    w środku rzeczywiście była legitka kanara, ale to się nijak
    nie ma do art. 33a Prawa przewozowego). Powiedziałem mu,
    że na takich jak on to się policję wzywa, on na to się
    oburzył, ale sytuacja została jakoś załagodzona.
    Bardzo żałuję, że jednak wteddy nie wezwałem do niego załogi PP :)

    Pozdrawiam

    Piotr