  • Data: 2009-07-17 23:15:07
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3qvj7$2q6$1@news.ds.pg.gda.pl Michał
    <r...@x...cy> pisze:

    > Zgadza się. Dano dotacje i utworzono nowe regulacje, by przeciwdziałać
    > skutkom poprzednich dotacji i poprzednich regulacji.
    To kolejna teza bez jakiegokolwiek uzasadnienia.
    Należy trzymać się jak najdalej od zakamieniałego dogmatyzmu, wydumanych
    teorii itp.
    To zawsze prowadzi do błędów, uczy nas tego historia.
    Należy natomiast gromadzić wiedzę, myśleć, wnioskować najlepiej jak się da i
    działać, co zresztą nieomylności bynajmniej nie gwarantuje.
    Jedno jest pewne - świat działa jak działa, i jakoś sobie radzi bez "porad"
    przeróżnej maści oszołomstwa i nawiedzeńców, co to "wiedzą lepiej".

    > Przykład: rząd USA dotował poprzez Fannie Mae i Freddie Mac rynek
    > mieszkaniowy przy tym regulując go. Gdy doprowadziło to (m.in. wespół z
    > FED przez zalanie rynku tanim pieniądzem oprocentowanym na poziomie 1%) do
    > nieuzasadnionego i nierentownego dysponowania tymi środkami i kryzysu na
    > rynku... rząd USA dał nowe dotacje i wydał nowe regulacje.
    USA to nie jedyne państwo na świecie. Można to sprawdzić przy użyciu atlasu.
    Dobrze byłoby mieć jakieś obiektywne źródło (link) opisujące precyzyjnie tę
    opowieść bez zbędnych i tendencyjnych komentarzy.

    > Życzę więc miłego dnia i przyjemnego życia.
    Dziękuję, wzajemnie.

    Wprawdzie nie otrzymałem odpowiedzi na istotne pytania, które ci zadałem,
    ale przyznam, że za bardzo się nie spodziewałem toteż nie dziwi mnie to.

    --
    Jotte