  • Data: 2009-07-18 13:19:40
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> pisze:

    > Michał ni au koto ha itsumo tanosii

    > Od dawna mówiłem że z władzą nie ma sensu się szarpać, lepiej i taniej
    > przyjąć mandat niż szarpać się po sądach. Bo żaden sąd nie przyzna
    > racji obywatelowi tylko policji. I znowu wygrałem. Tylko że gorzkie to
    > zwycięstwo, zginęli niewinni ludzie.

    Ja dotąd pamiętam te wypowiedzi policyjnych [....] po "spowodowaniu
    śmierci" (potocznie zabiciu) na ulicy przez umundurowanego policjanta
    Przemka Czai w styczniu 1998. Takie jak tamto "pójście w zaparte"
    przedstawicieli policji "świeżo po" ja zapamiętam na dziesięciolecia,
    takie [...] myślenie i publiczne mówienie w duchu "policjant po prostu
    nie może być nigdy winny".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Dobre słowo nie kosztuje więcej niż złe.