  • Data: 2004-11-24 12:19:07
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja myślę, że nie. Bo jak był niewinny i w zajściu nie brał udziału to
    > go tam wogóle nie powinno być. Policja wkońcu wzywała do "rozejścia
    się".
    > I z całym szacunkiem ja bardziej wierzę policjantom.

    i na tym wlasnie polega Wasz glowny problem.
    Dzieki temu policja czuje sie bezkarna.

    > Ponownie. Co on tam robił skoro nie brał udziału w zajściach? Popatrzeć
    > przyszedł?

    nie jak sie zaczela zadyma odszedl na bok, ( kika osob odeszlo) za
    policje.

    > Tak oni twierdzą? A oglądałeś ten program o zajściach na meczu jak
    pewien
    > chłopak co dostał w gumową kulą w oko płaczliwie na łóżku szpitalnym,
    > opowiadał, że on wogóle nie brał w tym udziału, chciał uciec i go
    trafiło?

    ale co Pan porownuje? Imbecyla smiejacego sie jak glupie 3 letnie dziecko
    na widok kamery do normalnego studenta?

    > Potem pokazali film nakręcony przez Policje na którym wyraźnie widać jak
    > owa biedna ofiara policji rzuca w funkcjonariuszy kamieniami. Policja
    > celowała prawidłowo, w nogi, Gówniarz dostał w oko jak się chylił po
    > kamień. To mnie skutecznie oduczyło bezkrytycznie wierzyć pokrzywdzonym.

    tak jasne, wierzyc zawsze policji nawet jak Dziekan (czy rektor, juz nie
    pamietam) tego uniwersytetu wstawia za studentem ktorego posadzono
    o rzucanei kamieniami, mieli jakies konkretne dowody? Nie, policjanci
    wybrali sobie kilka osob,
    bajeczka do prasy poszla ze niby studenci zaczeli rzucac w policje
    kamieniami, wzieli "jelenia"
    i czuja sie bezkarni.

    > Widzial ze ktos rzuyca w JEGO NOGI
    >
    > Grał pan kiedyś w paintball? chyba nie bo by pan wiedział jak trudno
    > trafić w ruchomy cel.

    nie rozsmieszaj mnie czlowieku, skoro potrafi trafic w czlowieka to
    potrafi nieco obnizyc
    bron by ponizej pasa strzelic, ajak nie umie strzelac nie powinno mu sie
    broni dawac.

    P.