  • Data: 2004-11-24 17:46:34
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 16:47:39 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshwxt4g4mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Zale?y od sytuacji. Gdy policji nie by?o te? ju? rzucali w policj?
    > p?ytami? chyba nie. A wi?c?

    Czyli gdyby policja wogóle się nie pojawiła, tylko pozwoliła tym
    chuliganom spokojnie bić sdudentów, kraść piwo i demolować okolicę to
    byłoby lepiej bo nikogo by przypadkowo nie postrzelono. Genialne.

    > Trudno powiedzie? co ja bym zrobi?. Zapewne u?ywanie amunicji ostrej nie
    > by?o zasadne w tym przypadku, a t?umaczenia sitwy zawsze b?d? k?amliwe
    > aby sitwie nic si? nie zrobili.

    Jeszcze raz, powoli, panie doktorze. Kto i kiedy mówił, że zasadne było
    uzycie ostrej amunicji? Ostrej amunicji nie uzyto celowo, lecz w
    nastepstwie tragicznej omyłki, czy nie potrafi pan przyswoić sobie tak
    rostego faktu?

    A skoro nie potrafi pan podać lepszego sposobu postępowania w takej
    sytuacji to proszę powstrzymać się od krytykowania tego zastosowanego
    przez policję.

    > bo masy s? wa?niejsze powiedzia? pana wieszcz Marks?
    > Jakim prawem pan ocenia ?e trzech ludzi jest wa?niejszych od jednego
    > niewinnego dziecka?

    To wybór, którego czasem trzeba dokonać. Nazywa się wyborem mniejszego
    zła. Oczywiścia najlepiej by było, gdyby takich wyborów nie trzeba było
    dokonywać, ale niestety czasami trzeba. I niestety nic na to poradzić nie
    mozna.

    > Ani ci trzej nie powinni umrze?, ani niewinne dziecko.
    > Pan tak jakby usprawiedliwia? ?e policjant mo?e do tarczy przypi?? sobie
    > niewinne dziecko i podej?c blisko do bandyty licz?c na to, ?e on nie
    > odwa?y si? strzeli?, a gdyby?my tak pa?skie dziecko do tej tarczy
    > przywi?zali, albo kogo? z pana rodziny?

    W którym miejscu napisałem o posługiwaniu się żywą tarczą?

    > To o tym mówi? s?dzio siatkarski, ?e oni maj? mie? inne uzbrojenie ?eby
    > si? amunicja nie myli?a w przysz?o?ci.

    Oj, doktorku, odziały SWAT mają na wyposażeniu takze i strzelby
    gładkolufowe.; poza tym o ile pamiętam kontekst całej wypowiedzi był nieco
    inny, mogę prosić o cytowanie całych wypowiedzi, a nie tylko wygodnych dla
    siebie fragmentów?

    > To ju? nie pierwsze zdarzenie tego typu z winy gestapo.

    Gestapo zostało zlikwidowane w 1945 r. Radzę podciągnąć się odrobinę z
    historii.

    --
    Falkenstein
    skazania.