  • Data: 2004-11-24 15:39:07
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > proszę o przytoczenie moich wypowiedzi, w których daję do zrozuumienia,
    że
    > jestem sędzią.

    nie widze sensu.
    po z atymnie tylko ja to zauwazylem.

    > Człowieku. Wyjdź na parking i stań sobie 30 metrów przed zaparkowanym
    > samochodem. Przyjrzyj mu się dokładnie i odpowiedz w co jest łatwiej
    > trafić. W maskę czy w opony. Pytanie pomocnicze. Który cel jest większy?
    > maska czy opony?

    wieksza jest kabina w ktorej moze siedziec 3 niewinnych pasazerow, w tym 3
    dzieci.
    a czy uwaza Pan ze to dobre usprawiedliwienie ?

    > Ja proponuję jeden strzał w blok silnika. Pan kilkanaście strzałów w
    > opony. Czyj plan jest bardziej niebezpieczny dla pasażerów samochodu i
    > osób postronnych?

    prosze podac link do jakiejs akcji w ktorej policja zatrzymala samochod
    strzelaajac w silnik,
    bo ja pierwszy raz w zyciu o czyms takim slyszalem .

    > Interesuje mnie zwłaszcza, czy owe opony przestrzelili w czasie jazdy
    czy
    > jak samochód już stał. I ilu było tychże funkcjonariuszym bo jednej
    osobie
    > raczej trudno przestrzelić cztery opony w jadącym samochodzie.

    poszukam gazety.

    > A problem z trafieniem w oponę pan widzi? Bo ja tak. Ruchomy cel o
    małych
    > rozmiarach. To nie amerykański film.

    o ile pana zdaniem jest wiekszy ten fragment silnika w ktory sie strzela
    od opony (patrzac z boku) ?

    P.