  • Data: 2004-11-24 13:02:27
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 13:28:15 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > wiele razy dal Pan wyraznie to do zrozumienia

    proszę o przytoczenie moich wypowiedzi, w których daję do zrozuumienia, że
    jestem sędzią.

    > jego

    > ma silnik z przodu.
    >
    > i tu Pan sobie sam zaprzeczyl , skoro tak latwo trafic, w maske na
    > wysokosci chlodnicy to chyba w ktoras z opon na wysokosci 20 cm jest
    > laywoej nie uwazaPan? Tym berdziej ze mozna strezalc
    > "bez ograniczen" bo co najwyzej jezdnie sie pokaleczy a nie zabije kilka
    > osob.

    Człowieku. Wyjdź na parking i stań sobie 30 metrów przed zaparkowanym
    samochodem. Przyjrzyj mu się dokładnie i odpowiedz w co jest łatwiej
    trafić. W maskę czy w opony. Pytanie pomocnicze. Który cel jest większy?
    maska czy opony?

    A z tym strzelaniem bez ograniczeń to tez nie tak pięknie. Czy słowo
    "rykoszet" coś panu mówi?

    > powietrzu?
    >
    > a te ktore przejda przez szyby? HELLO!?!
    >
    > o ile mi wiadomo to pociski sie nie odbijaja nie n atyle by moc kogos
    > jeszcze zabic.
    > (discovery Science sie klania)
    > A tym bardziej nie od asfaltu, ktory jest nieco miekki.

    Ja proponuję jeden strzał w blok silnika. Pan kilkanaście strzałów w
    opony. Czyj plan jest bardziej niebezpieczny dla pasażerów samochodu i
    osób postronnych?

    > jak znajde gazetke to podam. W dzienniku baltyckim zdaje sie. Wiec pewnie
    > dotyczylo trojmiasta.
    > Pan sobie poszuka na jakims portalu, powinno byc. Samochod uderzyl w
    > radiowoz , w policjanta,
    > i jakos potrafili prawoidlowo sie zachowac.

    Interesuje mnie zwłaszcza, czy owe opony przestrzelili w czasie jazdy czy
    jak samochód już stał. I ilu było tychże funkcjonariuszym bo jednej osobie
    raczej trudno przestrzelić cztery opony w jadącym samochodzie.

    > z calym szacunkiem, ale nie widze problemu z obnizeniem pistoletu,
    > zwlaszcza jak samochod mija policje.

    A problem z trafieniem w oponę pan widzi? Bo ja tak. Ruchomy cel o małych
    rozmiarach. To nie amerykański film.

    > Daj mi Pan pistolet to w ciagu godziny sie naucze. I jestem przekonany ze
    > setki policjantow tez by tak uczynilo jak
    > by Ci ktorzy zawinili dostali po kilka lat.

    Oho, jaki pan pewny siebie. Radze zacząć od ćwiczena w celowaniu w oponę
    jadącego samochodu. Do tego nie potrzeba pistoletu. A potem proszę
    zweryfikować swe buńczuczne zapowiedzi.

    --
    Falkenstein
    skazania.