  • Data: 2004-11-24 12:50:52
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 13:19:07 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > się".
    >
    > i na tym wlasnie polega Wasz glowny problem.
    > Dzieki temu policja czuje sie bezkarna.

    Czyli mam zakładać, ze policjanci to sitwa i zawsze kłamią?

    > nie jak sie zaczela zadyma odszedl na bok, ( kika osob odeszlo) za
    > policje.

    I co na tym boku robił? oglądał film akcji na zywo? Gdyby miał choc
    odrobinę rozumu oddaliłby się od miejsca zajścia.

    > pewien chłopak co dostał w gumową kulą w oko płaczliwie na łóżku
    > szpitalnym,
    > trafiło?
    >
    > ale co Pan porownuje? Imbecyla smiejacego sie jak glupie 3 letnie dziecko
    > na widok kamery do normalnego studenta?

    Czyli studenci są bardziej wiarygodni? To chyba nie zan pan zbyt wielu
    studentów, bo niektórzy poziomem nie odbiegają od stadionowych dresiarzy.

    > tak jasne, wierzyc zawsze policji nawet jak Dziekan (czy rektor, juz nie
    > pamietam) tego uniwersytetu wstawia za studentem ktorego posadzono
    > o rzucanei kamieniami, mieli jakies konkretne dowody? Nie, policjanci
    > wybrali sobie kilka osob, bajeczka do prasy poszla ze niby studenci
    > zaczeli rzucac w policje kamieniami, wzieli "jelenia"
    > i czuja sie bezkarni.

    Bo pan oczywiscie wie, że to nieprawda. A dowodem są zeznania świadków.

    > nie rozsmieszaj mnie czlowieku, skoro potrafi trafic w czlowieka to
    > potrafi nieco obnizyc bron by ponizej pasa strzelic, ajak nie umie
    > strzelac nie powinno > mu sie broni dawac.

    To ty mnie człowieku nie rozśmieszaj. Bo mimo wszystko jest różnica
    pomiędzy trafienim człowieka a trafieniem człowieka w nogi. Zapytam
    jeszcze raz. Grał pan kiedyś w paintball?

    --
    Falkenstein
    skazania.