  • Data: 2007-03-02 08:05:09
    Temat: Re: Jakie mp3 legalne?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek napisał(a):
    > Zaczynam własnie pierwszą przygodę z Emule i tu pytanie:
    > słyszałem, że nagrania utworów starszych niż 25 lat można legalnie ściągać i
    > używać (nie podlegają już ochronie). Czy to prawda? Czy może są jakieś inne
    > uregulowania?

    sciagnij emule_flux (taki przerobiony emule, w ktorym mozna zabokowac
    udostepaninie - kapitalny!) i wtedy mozesz kazda piosenke i film (poki
    co sciagac) procz softu ktory nie jest w ten sposob udostepniany przez
    osobe uprawniona.

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)