  • 1. Data: 2007-03-01 22:06:30
    Temat: Jakie mp3 legalne?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Zaczynam własnie pierwszą przygodę z Emule i tu pytanie:
    słyszałem, że nagrania utworów starszych niż 25 lat można legalnie ściągać i
    używać (nie podlegają już ochronie). Czy to prawda? Czy może są jakieś inne
    uregulowania?
    Jacek

  • 2. Data: 2007-03-01 22:30:28
    Temat: Re: Jakie mp3 legalne?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 01-03-2007 o 23:06:30 Jacek <m...@w...pl> napisał(a):

    > Zaczynam w?asnie pierwsz? przygod? z Emule i tu pytanie:
    > s?ysza?em, ?e nagrania utworów starszych ni? 25 lat mo?na legalnie
    > ?ci?gaae i
    > u?ywaae (nie podlegaj? ju? ochronie). Czy to prawda? Czy mo?e s? jakie?
    > inne uregulowania?

    Nieco inne. Sciaganie jest dozwolone, udostepnianie - nie. Znajac emula -
    bez tego drugiego sie nie obejdzie. Co do utworow 'starszych' - zalezy od
    utworu. Mam nadzieje, ze nic nie namieszalem.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 3. Data: 2007-03-02 08:05:09
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > używać (nie podlegają już ochronie). Czy to prawda? Czy może są jakieś inne

    sciagnij emule_flux (taki przerobiony emule, w ktorym mozna zabokowac
    udostepaninie - kapitalny!) i wtedy mozesz kazda piosenke i film (poki
    co sciagac) procz softu ktory nie jest w ten sposob udostepniany przez
    osobe uprawniona.

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 4. Data: 2007-03-02 09:09:40
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-03-2007 o 09:05:09 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > sciagnij emule_flux

    Kurcze, cale zycie sie czlowiek uczy. Fajana zabawka.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 5. Data: 2007-03-02 10:16:46
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    dzięki za info!
    Skąd pobrać tego Emule_flux?
    Jacek

  • 6. Data: 2007-03-02 10:54:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek napisał(a):
    > dzięki za info!
    > Skąd pobrać tego Emule_flux?

    musisz najpierw normalnego emule zainstalowac, wpisac Emule_flux w
    szukanych (jako ze to open source, nie zlamiesz prawa, ktos wlasnie
    dopisal blokade skompilowal i wypuscil taka wersje), cierpliwie kilka
    dni poczekac, pozniej wywalic normalny emule, rozpkaowac emule flux,
    uruchomic, w ustawieniach w zakldce flux ustawic blokade udostepniania i
    od tej pory mozna sie cieszyc 'bezkarnym' kradnieciem filmow czy muzyki
    (lub rzznac glupa do upadlego jak Andrzej lawa twierdzac ze sie nie wie
    iz dany utwor jest chroniony prawem, a sciagjacy nie jest od moralnej
    strony zlodziejem)

    P.

  • 7. Data: 2007-03-02 13:54:03
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-03-2007 o 11:54:30 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > (lub rzznac glupa do upadlego jak Andrzej lawa twierdzac ze sie nie wie
    > iz dany utwor jest chroniony prawem, a sciagjacy nie jest od moralnej
    > strony zlodziejem)

    Oj ... zaraz sie wojna zacznie ;)
    Ja fluxa znalazlem przez google.
    A zlodzieje sa od programow :) Jeszcze tego by brakowalo, zeby za
    sluchanie radia grzywne nakladali.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 8. Data: 2007-03-02 14:01:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > (lub rzznac glupa do upadlego jak Andrzej lawa twierdzac ze sie nie wie
    > iz dany utwor jest chroniony prawem, a sciagjacy nie jest od moralnej
    > strony zlodziejem)

    Ty sobie moim nazwiskiem swojego zoofilskiego pyska nie wycieraj, OK?

  • 9. Data: 2007-03-02 16:25:47
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ty sobie moim nazwiskiem swojego zoofilskiego pyska nie wycieraj, OK?

    ja przynajmniej nie rżne kotow :)

  • 10. Data: 2007-03-02 19:30:31
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Nieco inne. Sciaganie jest dozwolone, udostepnianie - nie. Znajac emula -
    > bez tego drugiego sie nie obejdzie. Co do utworow 'starszych' - zalezy od
    > utworu. Mam nadzieje, ze nic nie namieszalem.

    Wszystko pięknie, tylko jak się to ma do tego, co się powszechnie twierdzi (że
    już samo posiadanie mp3 jest nielegalne i karalne)? Czytałem nawet jakiś czas
    temu artykuł na onecie, w którym cytowano panią prawnik twierdzącą, że już samo
    posiadanie plików mp3 jest przestępstwem.