  • Data: 2006-02-13 11:27:01
    Temat: Re: Jakie badanie techniczne ?
    Od: Jerzy Radzimowski <K...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Feb 2006 15:55:28 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Użytkownik <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    > w wiadomości <news:dsngqh$3r9$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > Cos koło 94/98 PLN to muszą zwrócić, a że Cię stacja diagnostyczna nacięła
    > na przeglądzie, to już Twój problem:
    >
    > § 3. 1. Za przeprowadzenie badań technicznych pojazdów pobiera się opłaty w
    > wysokości określonej w tabeli opłat za badania techniczne pojazdów
    > stanowiącej załącznik do rozporządzenia.
    > 2. Całkowita opłata za przeprowadzone badanie techniczne pojazdu, z
    > zastrzeżeniem ust. 3, stanowi sumę opłat za przeprowadzone badania
> [...]

    A to ciekawe bo po mojej stluczce (16 stycznie) zaplacilem tyle samo,
    poszedlem do narodowego ubezpieczyciela z faktura a wlasnie dostalem
    wezwanie do odebrania kwoty 192. Omalze zero problemow nie liczac
    koniecznosci kilkukrotnego odwiedzenia siedziby tego...

    --
    J.R.(J(kropka)Radzimowski(malpa)adbglobal(kropka)com
    )