  • Data: 2005-10-12 07:27:23
    Temat: Re: Jakai wyrok za grubsze kłusownictwo?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ilosc przypadkow strzelania przez klusownikow do funkcjonariuszy sluzb
    > publicznych

    Na terenie z którego pochodzi ten delikwent takie przypadki nigdy nie miały
    miejsca.

    > A co do klusownikow... najlepiej byloby, gdyby powywieszali sie na
    > wlasnych wnykach.

    Jak wyżej - nie stosują wnyków. Ale niestety czasami puszczają pieska do lasu.

    > Tak wiec klusownictwo wcale nie jest koniecznoscia

    Tam kłusownictwo cieszy się powszechnym poparciem miejscowych (chodzi o
    niszczenie upraw przez zwierzęta). A jak ludność coś popiera, to żadna władza
    do tego końca nie wypleni.

    Może jednak ktoś zna odpowiedź na moje pytanie? Ile grozi delikwentowi?

    Pozdrawiam

    Czapla