  • Data: 2005-02-08 14:57:53
    Temat: Re: Jaka treść umowy
    Od: ris <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel napisał(a):

    > Będzie Ci płacił za korzystanie z napisanego programu, czy za jego
    > dalsze tworzenie

    Za tworzenie, program będzie powstawał w 8 miesięcy i co miesiąc trzeba
    jakąś umowę o dzieło stworzyć.

    > A kto to ma wiedziec? Wy przecież wiecie, co będzie w tych okresach robione

    No ok ale co mam napisać: "dopisanie dialogu ewidencja i obsługa jego
    dla bazy" ? "poprawki w wyglądzie dialogu nr.3, poukładanie kontrolek,
    zmiana struktury w bazie dla tabeli pracownik" itp. ?

    > jeśli to jest już wykorzystywane to po prostu opłata licencyjna, a jeśli
    > tworzone po kawałku, to po prostu napisać, co zostało wdrożone/zrobione

    No tak tylko co pisać całą liste wdrożeń? dokładnie ?

    r.