  • Data: 2009-04-14 17:06:56
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: "Maciej" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I logika Ci się powaliła, jako że nikt się nie zwolnił.
    > Czyli chodzi tylko o mącenie.
    > A ja się z Przemkiem zgadzam, że takie sianie fermentu nic dobrego nie
    > przyniesie i trzeba gościa utemperować wszystkimi możliwymi sposobami.

    O moją logikę jestem spokojny jako, że nigdzie nie napisałem żeby ktoś się
    zwolnił. A jak Przemo się boi mącenia to cosik jest na rzeczy. Jakby ktoś
    łaził po mojej firmie i namawiał do zwolnienia, mącił, mataczył to kazałbym
    mu się odpierdolić i podejrzewam, że większość pracowników tak samo. A że
    się z Przemkiem zgadzasz to też dobrze. Jakaś równowaga musi być.

    Pozdrawiam.