  • Data: 2009-04-14 21:20:35
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:gs2umc$gug$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Jeśli przyczyna zwolnienia taka bedzie
    > (rzeczywista), to właśnie tak uważam.

    A ja niestety nie. Zbyt wiele naczytałem się/nasłuchałem o procesach
    sądowych, gdzie pracodawca praktycznie z marszu przegrywał sprawę tylko
    dlatego, że dla sądu uzasadnienie "ten pan przestał mi się podobać, bo
    błoci w łazience" jest niewystarczające, by zwolnić człowieka. Gdyby to
    wszystko było takie proste, jak opisujesz, to nie trzeba byłoby kombinować
    z umowami na czas określony.