  • Data: 2003-09-15 14:44:17
    Temat: Re: Jak zostalem kryminalista - pare pytan.
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Górniak" <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:gasg31-3qi.ln1@diament.ists.pwr.wroc.pl...

    > raczej nabierze poczucie braku sprawiedliwości i powybija szyby
    > w komisariacie żeby "odrobić" sobie straty materialne.

    To być może skończy w więzieniu.

    > ale wątpie w wiedzę socjologiczno psychologiczną..

    Jaśniej proszę.Jesteś za niekaraniem za wykroczenia?

    > szczególnie, że śmierdzi mi to po prostu poparciem wyłudzania pieniędzy
    > z użyciem nadinterpretacji kodeksu.

    Jaśniej, jaśniej.Kto chciał wyłudzić pieniądze? Państwo karając za
    wykroczenie czy policjanci nakładając mandat.
    Przecież Xem nic nie pisał o żadnych pieniądzach więc Twoje słowa to
    nadinterptretacja.
    Dałeś kiedyś w łąpę?

    Pozdr
    Leszek