  • Data: 2004-05-21 14:23:04
    Temat: Re: Jak znalesc firme?
    Od: Agrida <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr K. napisał:
    > Szukam pewnej firmy.
    > Mam nazwe i stary adres.
    > Z tego co wiem, to firmy od 3 lat nie ma juz pod tym adresem.
    > Dzownilem do TP o numer telefonu, ale mają nieaktulany.
    >
    > Czy jakiś urząd np. skarbowy, udzieli mi informacji, czy taka firma jeszcze
    > wogóle istniej
    > Gdzie szukać takiej informacji?
    >
    > Piotr K.

    Jeśli chodzi o poszukiwania firmy - fakt czy ona dalej istnieje
    najlepiej sprawszić w KRS-e lub w urzędach, które rejestrują działalnośc
    gospodarczą. Jeżeli firmy już nie ma proponuje poszukać jej włascicieli
    - bardzo często się zdarza, że prowadzą tą sama działalność pod innym
    szyldem. Mozesz również skorzystać z pomocy firm swiadczacych tego typu
    usługi.

    Aga