    From: "barakuda" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zmusić policję do działania ?
    Date: Wed, 1 Feb 2006 20:40:58 +0100

    Paweł wrote:

    > Jak rodzina była na policji to notatki ze zdarzenia szukali, bo
    > jeszcze nic w tej sprawie nie było zrobione (2 dni później). Osoba, o
    > której mowa jest samotna i biedna. Na policji myśleli, że nikt się
    > nawet nie zapyta w tej sprawie i wszystko rozegrają po swojemu.
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Jak widać osoba o której piszesz taka samotna nie jest.
    najprościej złożyc skarge w prokuraturze skoro uważacie ,że policja "nic nie
    robi" w tej sprawie, możesz nawet złożyć zawiadomienie o niedopełnieniu
    obowiązow służbowchy przez policjntów - skoro jesteś tego pewny / nie
    wykonano oględzin ,nie wykonano zdjęć nie zabezpieczono samochodu i tak
    dalej... (?)/ - jednak chcę ci zwrócić uwagę na fakt ,że to ,iż pieszy
    został potrącony na ulicy przez samochód wcale nie oznacza,że kierowca tego
    samochodu jest sprawcą wypadku czyli winnym przestępstwa ,to właśnie bardzo
    często piesi są winni ponieważ nagle wchodzą na jezdnie w miescach
    niedozwolonych lub wręcz wbiegają.Nie wspomnę o pieszych po paru głębszych.
    barakuda