eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zmusić klienta do odbioru sprzętuRe: Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: RBprv <r...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
    Date: Fri, 06 Aug 2004 12:07:48 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <cevlj4$k5a$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <cevfkn$j2s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <M...@n...task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs6.idea.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1091787175 20650 217.116.100.252 (6 Aug 2004 10:12:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Aug 2004 10:12:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <M...@n...task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:231736
    [ ukryj nagłówki ]

    > Kiedys pytalem sie o to w Inspekcji Handlowej ... nie ma ponoc przepisow
    > regulujacych ten problem. Poradzili, zeby kazdy klient przy oddawaniu
    > sprzetu o naprawy podpisywal jakis kwitek, na ktorym bedzie wielkimi
    > literami tekst mniej wiecej w stylu "Sprzet nieodebrany w ciagu 6
    > miesiecy od zakonczenia naprawy ulega przepadkowi". Tyle ze wtedy musisz
    jeżeli klient podpisze coś takiego a prawo tego nie zabrania to rozumię
    że nie muszę go już powiadamiać bo znał termin odbioru

    > udowodnic, ze powiadomiles klienta. Tu sie rodzi problem ... bo musisz
    > go skutecznie zawiadomic - czyli pewnie wyslac list polecony. A jaki
    > klient zostawi ci np. suszarke do wlosow do naprawy, jesli zaczniesz
    > żądac od niego adresu zameldowania ? ;-)
    dokładnie, klient dostaje pokwitowanie kiedy, jaki sprzęt i numer seryny
    oraz data odbioru bez zbędnych danych osobowych (tylko podpis) - po
    przedstawieniu pokwitowania odbiera sprzęt

    >
    > Lepiej wiec zalatwic to chyba w miare normalnie ... jesli nie
    > naprawiales i jest to w miare nieduzy sprzet, to po prostu mu to wyslij
    > pocztą ... albo wręcz odwieź osobiscie ? Rzuc mu to pod drzwi i tyle.
    problem w tym że to jest telewizor 28" który mi naprawdę przeszkadza

    > Wez lepiej jakiego swiadka, ktory potem to potwierdzi.
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1