  • Data: 2003-10-06 06:03:47
    Temat: Re: Jak zmusić do zakupu podręczników szkolnych?
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> napisał
    > Rodzice notorycznie nie kupują podręczników. Ze złej woli - nie z biedy.
    > Muszą kupić - wynika to z obowiązku szkolnego.
    > Czy dyrektor szkoły (jak nie on, to kto? organ prowadzący szkołę?) może
    wydać
    > decyzję administracyjną w tej sprawie?

    Ale w ogóle po co zmuszać (do czego zresztą mzd brak podstaw prawnych).
    Przecież w interesie każdego dbającego o swoje dziecko rodzica jest
    zaopatrzenie go w niezbędny "sprzęt", czyli m.in. podręczniki. Może
    wystarczy przekonać? Najbardziej brutalną metodą (której jako rodzic bym nie
    zalecał) byłaby klasówka, pytania na którą bazowałyby wyłącznie na treści
    podręcznika.
    Ale dość sadyzmu - a może podręcznik jest po prostu za drogi? Ja tam biedny
    nie jestem, ale pieniędzy na darmo wydawać nie lubię.
    Pozdrawiam,
    T.