  • Data: 2008-09-13 14:12:47
    Temat: Re: Jak załatwić sprawę meldunku?
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gaggq4$50k$1@news.onet.pl...

    > Po co zatem istnieje możliwość zameldowania w drodze decyzji
    > administracji, skoro i tak wymagana jest "zgoda" właściciela? Po to jest
    > ten wyjątkowy tryb meldowania, aby można było kogoś zameldować nawet jeśli
    > nikt z tytułem prawnym nie chce/nie może poświadczyć zamieszkania.

    No np. dlatego, że dziadek z tytułem zaparł się i żadna siła do urzędu go
    nie zapędzi. Wówczas urzędnik zrobi nazwijmy to sprawdzenie, pogada z
    dziadkiem i dziadek albo powie o duperełach, że czasami mieszka, czasami nie
    albo powie prawdę. No bo równie dobrze wnuk może kłamać i powołuje się na
    sklerozę czy inną niedołężność dziadka.

    > Skoro:
    > osoba mieszkająca nie może się zameldować, jeśli mieszka bez zgody
    > właściciela,
    > to również:
    > osoba, która taką zgodę utraciła, powinna być wymeldowana, choćby nawet w
    > lokalu mieszkała.

    Mówimy o meldunku stałym i ten co stawia parawę na kwitku o tym wie. Równie
    dobrze i dziadek może stracić tytuł i być eksmitowany.

    > To wtedy, gdyby wziąć sobie do serca wspomniane przez Ciebie orzeczenie
    > sądu. Budzi ono moje poważne wątpliwości.

    Czemu? Sam przecież pisałeś o poprawionym paragrafie, że bez tego z tytułem
    nie da się.

    > I Twój urząd "na wsi" ma wsparcie w odpowiednich orzeczeniach sądu w
    > swoim rejonie?

    Trzyma się tego o czym niedawno sam pisałeś:-)
    --
    Maluch