  • Data: 2008-09-13 13:56:22
    Temat: Re: Jak załatwić sprawę meldunku?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maluch pisze:

    > wiadomości news:gagfb2$vub$3@news.onet.pl...

    > Chodzi mi o to, że urząd powinien zapytać np. właściciela, że dany
    > osobnik mieszka w jego lokalu za jego wiedzą i zgodą, a nie sąsiada. A
    > np. właściciel dopóki tego nie potwierdzi /jak nie będzie chciał to
    > powie o kwiatkach, czy innych duperełach/ to nie ma meldunku.

    Po co zatem istnieje możliwość zameldowania w drodze decyzji
    administracji, skoro i tak wymagana jest "zgoda" właściciela? Po to jest
    ten wyjątkowy tryb meldowania, aby można było kogoś zameldować nawet
    jeśli nikt z tytułem prawnym nie chce/nie może poświadczyć zamieszkania.

    > Kogo chcesz wymeldowywać skoro nie powinien być zameldowany?

    Skoro:
    osoba mieszkająca nie może się zameldować, jeśli mieszka bez zgody
    właściciela,
    to również:
    osoba, która taką zgodę utraciła, powinna być wymeldowana, choćby nawet
    w lokalu mieszkała.

    To wtedy, gdyby wziąć sobie do serca wspomniane przez Ciebie orzeczenie
    sądu. Budzi ono moje poważne wątpliwości.

    > Na mojej wsi za nic w świecie nie zameldujesz się bez tytułu lub nie
    > przyciągniesz osoby, która taki tytuł posiada i nie złoży w urzędzie
    > parawki na kwitku. Widziałem jak babcie z dziewiątką z przodu ale z
    > tytułem nieśli, aby dokonać maldunku.

    I Twój urząd "na wsi" ma wsparcie w odpowiednich orzeczeniach sądu w
    swoim rejonie?

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz