eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Date: Mon, 08 Nov 2010 14:40:01 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <ib8uj9$vfn$1@news.onet.pl>
    References: <5...@y...googlegroups.com>
    <ib8q0t$c53$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: vpn3.bg.univ.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1289223594 32247 153.19.11.128 (8 Nov 2010 13:39:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Nov 2010 13:39:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6 ThunderBrowse/3.3.2
    In-Reply-To: <ib8q0t$c53$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:658406
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08-11-2010 13:21, Jacek_P pisze:
    > ala napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Udokumentuj swoje bolączki. Wejdź na stronę:
    >
    > http://www.speedtest.pl
    >
    > zmierz transfer, zrzuć ekran, wydrukuj. Kilka
    > razy z rzędu. Pismo z reklamacją plus dołączone
    > wydruki wyślij poleconym z potwierdzeniem odbioru.
    > Przy drugim piśmie poinformuj, że w przypadku
    > nieusunięcia awarii zrywasz umowę. W trzecim piśmie
    > informujesz o zerwaniu umowy.

    Ale rady... A na jakiej podstawie "zrywa umowę"? Umowę na czas określony
    nie tak łatwo jest wypowiedzieć. Owszem, bohater może przestać płacić.
    Ale wtedy dostawca ściga go o zapłatę i prawdopodobnie wygrywa sprawę.
    Użytkownik może się tłumaczyć, że nie wywiązywał się z umówionej usługi,
    ale... 1) umowa nie gwarantuje transferów na określonym poziomie, 2)
    biegły musiałby stwierdzić, że uzyskiwane parametry połączenia są marne
    i nie odpowiadają umowie, 3) sąd musiałby uznać, że strony umówiły się
    na coś innego, niż dostawca dostarczał, 4) w konsekwencji użytkownik
    mógłby żądać odszkodowania - pozostaje kwestia wykazania szkody, co też
    bezsporne nie będzie.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1