eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "Jacek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Date: Mon, 8 Nov 2010 13:43:06 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <ib8r8p$g6a$1@news.task.gda.pl>
    References: <5...@y...googlegroups.com>
    <ib886q$at8$1@news.task.gda.pl>
    <4...@s...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: eas195.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1289220186 16586 83.14.122.195 (8 Nov 2010 12:43:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Nov 2010 12:43:06 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4...@s...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:658402
    [ ukryj nagłówki ]

    Do komornika nikt Cię nie może podać bez prawomocnego postanowienia sądu, to
    raz.
    Jeżeli provider zobowiązał się do dostarczania internetu a nie wywiązuje się
    to jest to powód do zerwania umowy.
    Umowa ma to do siebie, że jest zawarta między dwoma stronami i strony mogą
    się dogadać. Oczywiście są przypadki asymetryczne, jak umowa "niedzwiedzia z
    zajączkiem" czyli dużej firmy z zapleczem cwaniaków (vide wymienione już
    Tele2) z osobą fizyczną, gdzie zrobią wszystko byle wyciągnąć dowolny grosz
    z Twojej kieszeni.
    Ja bym radził zaprzestać płacenia, nie korzystać, oddać router za
    pokwitowaniem i wysłać odpowiednie pismo w wyjaśnieniem co i jak i dlaczego.
    W najgorszym razie każą zapłacić za parę miesięcy i pewnie doliczą jakieś
    groszowe odsetki.
    Ewentualnie można przejść się do powiatowego rzecznika praw konsumenta i z
    jego pomocą wywrzeć presję na providera.
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1