  • Data: 2008-06-02 08:44:38
    Temat: Re: Jak wyczyścić hipotekę z 1932 roku?
    Od: Rex <w...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze wykreslic. Z urzedu. I tak robi, przynajmniej w Krakowie.
    > Jesli zalozenie ksiegi dla takiej nieruchomosci wiazaloby sie z
    > odlaczeniem czesci nieruchomosci to po prostu hipoteki takiej nie
    > przenosi sie.

    Od kwietnia b.r. jestem właścicielem 3 lokali wchodzących w skład
    nieruchomości (wcześniej dla uproszczenia sprawy o tym nie napisałem -
    szerzej o tym napisałem w poprzednim poście). Zamierzam złożyć wnioski o
    założenie księgi wieczystej dla każdego z wyodrębnionych lokali.

    Kierowniczka Wydziału Ksiąg Wieczystych powiedziała mi, że jeśli
    hipoteka nie zostanie wyczyszczona, to w księgach wieczystych założonych
    dla wyodrębnionych lokali będzie zapis, że są one obciążone hipoteką.
    Wynika stąd, że taką hipotekę jednak przenosi się.

    Pozdrawiam,
    Rex