  • Data: 2008-06-04 10:17:07
    Temat: Re: Jak wyczyścić hipotekę z 1932 roku?
    Od: Rex <w...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    MałGosia pisze:

    > Wiesz co? Ja mysle, ze ta kierowniczka to jakas lipa :)

    Totalna lipa :) Na pierwszy rzut oka w ogóle nie pasowała do zajmowanego
    stanowiska.

    Bo ja
    > poinformowalabym petenta, ze powinien wypelnic formularz KW-Zad, jako
    > zalacznik do wniosku o zalozenie ksiag.

    Widzę, że jesteś nieźle oblatana w tych sprawach. Czy pracujesz w sądzie?

    > Pole nr 6: wpis kazdoczesnego wlasciciela lokalu mieszkalnego nr ... w
    > udziale .... cz.

    Co to znaczy "każdoczesnego"? Ten język jest dla mnie obcy :)

    > (i tak dalej wszystkie lokale) - tyle wystarczy, nie musisz opisywac
    > jakiego rodzaju to sa lokale, bo to jest w postanowieniu sadowym i ono
    > stanowi tu podstawe wpisu i opisu lokali.

    A nie lepiej napisać tak jak napisałem w poprzednim poście, tzn.
    Wnoszę o wpis prawa własności lokali: lokal handlowy nr ..., lokal
    mieszkalny nr ..., lokal mieszkalny nr ...., w całości na rzecz
    .......... (tu podaję swoje imię i nazwisko). Udział w/w lokali w
    nieruchomości wspólnej wynosi ...../........ (powierzchnia moich
    lokali/powierzchnia wszystkich lokali)
    -------------

    Ta moja forma jest bardziej łopatologiczna :) Zważywszy na to, że
    kierowniczka sekretariatu jest upierdliwa i niekompetentna, wydaje mi
    się, że nie jest to bez znaczenia.

    I jeszcze jedno. Czy udział lokali w nieruchomości wspólnej mam podać
    osobno dla każdego lokalu, czy też podać jaki udział mają moje wszystkie
    lokale i kuzyna wszystkie lokale. Kierowniczka powiedziała, że mam
    wybrać tę drugą wersję, ale biorąc pod uwagę jej niekompetencję, nie
    jestem pewien czy to jest właściwa forma.

    W postanowieniu sądu są wymienione wszystkie lokale, ich powierzchnia i
    zapis komu przypadły na własność (nie jest napisane jaki jest udział w
    nieruchomości wspólnej poszczególnych lokali, no ale to bardzo łatwo
    policzyć)

    Udział w nieruchomości wspólnej w postanowieniu sądu został określony w
    ten sposób:
    ------------
    Udział współwłaścicieli w części wspólnej nieruchomości ustala się w
    następującej wysokości:
    - ..............(moje imię i nazwisko) - 15.078/38.252
    -..............(kuzyna imię i nazwisko) - 23.174/38.252
    ------------

    > Jeszcze jedna kwestia - czy w ksiedze macierzystej jest ujawniony
    > budynek w dziale I-O? Bo jesli nie ma , to musisz przyniesc stosowne
    > zaswiadczenie z wydzialu geodezji i znow na tym formularzu kw-Wpis
    > wypelnic pole 4 zadaniem ujawnienia budynku.

    W odpisie księgi wieczystej nie ma wzmianki w dziale I-O.

    Są tylko takie działy jak:
    - Dział I (oznaczenie nieruchomości),
    - Dział I Sp.
    - Dział II (właściciel)
    - Dział III (ciężary i ograniczenia)
    - Dział IV (hipoteki)

    A jak powinna wyglądać treść żądania w polu nr 4?

    Pozdrawiam,
    Rex