    From: motto <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Date: Tue, 02 Dec 2003 00:49:38 +0100

    Aaaa zapomniałbym, jak już bardzo chcę uruchomić jakiś program który nie ma
    odpowiednika dla Linuxa to mam Wine (Interpreter Api, ale ty zapewne nie
    wiesz co to Api, to napiszę po polsku - Linuxowcy proszę przymknąć oko na
    to określenie - "emulator Windowsa"). Więc nie dość że jesteś złodziejem to
    do tego jeszcze głupim złodziejem, bo lepsze możesz mieć za darmo.
    Pozdrawiam
    ps. A nawet jakbym był żydem to nic Ci do tego.
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/