  • Data: 2003-12-01 23:38:22
    Temat: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Od: motto <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan(i) batot w wiadomości <bqfb2n$c05$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Ja widze że kolega motto nie jest zwolennikiem równego dostępu do
    > informacji i podzielił by ludzi na tych co stac na dostęp doinformacji i
    > na tych co nie stac a niech zyja w niewidzy.
    > Ech ale egoizm nie ma co chyba jednak Zyd.
    Pierdolisz (i tu przepraszam resztę grupy). Wyjaśnienie poniżej.

    > PS: ciekawe czy by tak pisał jak by było go nie stac na legalny soft bo
    > zapewne 90% społeczeństwa nie stać na legalny soft bo mamy za małe pensje
    > w porównaniu do UE tam ich stać więc można wymagać - trochę
    > sprawiedliwości.
    Zerknij do stopki. Mam Linuxa (za darmo), OpenOffice'a (za darmo), mplayera
    (za darmo), mozille (za darmo), KNode - usenet (za darmo), KMail - poczta
    (za darmo), Americas Army Operation - gra i to dobra gra CS się chowa (za
    darmo)... mam wymieniać dalej (na dysku 40GB zainstaloanmego oprogramownaia
    - za darmo). Więc przestań gadać głupoty. Aaaaa na Windowsa mnie stać i
    nawet mam do tego komputera legalnego WinXP Home OEM, ale nie będę gówna
    używał. Wracając do tematu, 100% oprogramownaia na moim komputrze jest
    legalne i za darmo. Czy zatem muszę kraść oprogramowanie? Nie i nie muszę
    go kupować. Zapomniałbym sam tworzę oprogramownaie do Linuxa które
    udostępniam w większosći za darmo. Rozumiesz, czy mam CI bardziej
    łopatologicznie wyjaśnić?
    Pozdrawiam
    ps. nie rób więcej wycieczek personalnych w moją stronę bo tylko się
    ośmieszysz.
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/