  • Data: 2003-12-02 09:46:20
    Temat: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Od: motto <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan(i) batot w wiadomości <bqhh4o$36u$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > hehehe toś mnie rozśmieszył z WINE ;)
    > Mam nadzieje że sobie sprawdzicie jak to działa i jak ktoś myśli że sobie
    > puści CS'a pod WINE to nich zapomni. Ogolnie WINE mozecie traktować jako
    > ciekawostke albo zabawke o pracy powaznej zapomnijcie. W dodatku nie w
    > 100% kompatybilny ;)
    Cs odpalisz wine(x), wine nie interpretuje D3D, ale OpenGL tak,
    poza tym to już offtopic.

    > Owszem nie każdy musi mieć samochód, nie każdy może mieć lodówke itd.
    > Ale konstytucyjnie mamy zapewniony równy dostęp do informacji do
    > szkolnictwa itd.
    Co nie znaczy, że mamy coś kraść. Tłumaczeń może być wiele, fakt pozostaje
    faktem, kradniesz. W konstytucji amy też zapewniony równy dostęp do
    lecznictwa, co nie znaczy, że za pewne zabiegi trzeba zapłacić etc.

    > Co do linuksa widze kolega nie za bardzo trafil bo na codzień używam
    > (admin), niestety jako serwer powiedzmy mozna w miare komfortowo pracować
    > ale jesli miałbym go u.zywac w sferze multimedia to owszem można ale
    > topornie działa o ile wszystko dziala a do tego jesli chodzi o soft pisany
    > dla elektrników mało który program na rynku działa pod linuxa wiec znów
    > kolega strzelił gafe albo raczej opinia w moim kierunku była podyktowana
    > niewiedzą albo nieobjęciem tematu szerszym kręgiem.
    To zapłać za oprogramowaie i wtedy używaj do woli. Jakie jescze tłumaczenie
    wymyślisz, żeby usprawiedliwić swoją kradzież. Panie sędzie okradłem ten
    sklep bo nie moge pracy zaleść (i tu też można by się do konstytucji
    odnieść).

    > Proszę się wgłebić w temat nie tylko od strony autor i prawa autorskie ale
    > od realiów nanujących w Polsce. Całe szczęscie że tego poglądu nie
    > podzielali politycy i Państwo przez 10lat bo proszę sobie wyobracić
    > sytuację jaką bysmy mieli w polsce dziś jesli prawo by karało za
    > nielegalny soft.
    Wybacz, jestem przede wszytkim programistą, ty i tobie podobni obieracie mi
    chleb. Mi i innym programistom. Jakie kolwiek usprawiedliwienie być nie
    wymyślił nie zmieni to faktu, żeś złodziej.
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/